Politika privatnosti

ALEKSANDRA GOĐEVAC PR YOMAMA STORE Beograd (u daljem tekstu YoMama Store) je rukovalac podacima o ličnosti

fizičkih lica te ih obrađuje u skladu s primenjivim propisima, odnosno u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018) kao i Uredbom (EU) 2016/679 Evropskog

parlamenta i Veća od 27. aprila 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom podataka o ličnosti i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju van snage Direktive 95/46/EZ (u

slučajevima kada je primenljivo).

Lice na koje se podaci odnose je svako fizičko lice (pojedinac) ili zastupnik pravnog lica čiji se podaci o ličnosti obrađuju.

Oblast primene

Politika privatnosti se primenjuje na sve podatke o ličnosti koje prikupljamo, upotrebljavamo ili na drugi način obrađujemo, direktno ili putem svojih partnera, trećih lica. Podatak o ličnosti je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi, direktno ili indirektno (u daljem tekstu: podatak ili podatak o ličnosti). Obrada podataka je bilo koja radnja izvršena na podacima o ličnosti, na primer prikupljanje, snimanje, čuvanje, upotreba, prenos podataka i uvid u podatke o ličnosti.

Politika privatnosti se primenjuje na sve usluge i proizvode YoMama Store koji uključuju obradu bilo kojih podataka o ličnosti.

Politika se prvenstveno odnosi na fizička lica i fizička lica koja zastupaju pravna lica, a koja podnose zahtev ili upotrebljavaju, koriste usluge i proizvode ili su zainteresovana za upotrebu usluga i proizvoda.

Politika se ne primenjuje na anonimne podatke. Anonimni podatak je podatak koji je izmenjen na način da se ne može povezati s određenim fizičkim licem ili se ne može povezati bez nesrazmernog truda pa se stoga, u skladu s važećim propisima, i ne smatra podatkom o ličnosti.

Obrada podataka o ličnosti

Zakon, transparentnost i odgovorno ponašanje

Obavezujemo se da ćemo obezbediti zakonit, pošten i transparentan način obrade podataka o ličnosti primenom sledećih mera:

a) jasan i pregledan način prosleđivanja informacija licu na koje se podaci odnose o nameni, načinu i vrsti obrade podataka o ličnosti primenom već u fazi prikupljanja podataka o ličnosti;

b) obrada je potrebna u cilju realizacije zaključenja dogovora ili ugovora koji se zaključuje sa licem na koje se podaci odnose (npr. Kupci i klijenti, zaposleni, potencijalni klijenti) ili se zasniva na prethodnom pristanku lica na koje se podaci odnose;

c) obrada je potrebna radi ispunjenja zakonske obaveze koja važi za YoMama Store kao rukovaoca podacima o ličnosti (npr. prosleđivanje podataka o ličnosti zaposlenih spoljnim institucijama po osnovu zaključenih ugovora o radu);

Ograničenje svrhe

YoMama Store obrađuje podatke o ličnosti u svrhe koje su konkretno određene, izričite, opravdane i zakonite i dalje se ne mogu obrađivati na način koji nije u skladu sa tim svrhama, odnosno uslovima koje ste prihvatili.

U slučaju da se podaci o ličnosti nameravaju obrađivati i u druge svrhe, predlagač nove obrade podataka o ličnosti izrađuje procenu uticaja na zaštitu podataka i po potrebi pribavlja pristanak lica na koje se podaci odnose.

Minimalni obim podataka

Pribavljanje podataka o ličnosti o licu na koje se podaci odnose obezbeđuju se samo podaci o ličnosti koji su potrebni za ispunjenje svrhe za koju se podaci obrađuju.

Dodatni podaci o ličnosti pribavljaju se uz pristanak lica na koje se podaci odnose, a radi ispunjenja određene svrhe.

Tačnost podataka

Tačnost podataka o ličnosti su obezbeđeni uvođenjem automatskih i ručnih kontrola koje obuhvataju i obradu podataka o ličnosti.

Ograničenja čuvanja podataka

Svi podaci se čuvaju u okviru zakonski određenih rokova čuvanja i u okviru rokova neophodnih za postizanje svrhe obrade istih.

U slučaju obrade podataka o ličnosti posle isteka roka čuvanja u svrhe npr. izrade statističkih analiza, svi podaci će biti anonimni na način na koji nije moguće identifikovati fizičko lice na kojeg se podaci o ličnosti odnose.

Kako prikupljamo podatke o ličnosti

Podatke o ličnosti prikupljamo na sledeće načine:

  • Podatke prikupljamo prvenstveno direktno od lica na koje se podaci odnose, i to na način da nam ih oni dostave. Najčešći primer za ovakav način prikupljanja podataka je podnošenje zahteva za pojedinu uslugu ili proizvod, bilo online ili fizičkim prisustvom, pri čemu lice na koje se podaci odnose, ako želi da upotrebi određenu uslugu ili proizvod, daje podatke koji su potrebni za narudžbenicu i isporuku pošiljke (npr. ime, prezime, adresa, broj telefona, email adresa). Takođe, podatke prikupljamo i tokom komunikacije s licem na koje se podaci odnose putem  telefona, internet sajta i društvenih mreža, pri rešavanju prigovora, itd.
    • Prikupljamo podatke koji nastanu automatski kada lice na koje se podaci odnose upotrebljava usluge i/ili proizvode odnosno internet sajt. Tako na primer automatski na serveru se prikupljaju podaci o IP adresi i lokaciji korisnika sajta.
    • Prikupljamo podatke iz javno dostupnih izvora kao što su, na primer, podaci iz registra privrednih društava ili pak podaci koje ste postavili da javno budu dostupni.

Preduslov za svako prikupljanje podataka o ličnosti lica na koje se podaci odnose je postojanje odgovarajućeg pravnog osnova zasnovanog na zakonu.

Koje vrste podataka prikupljamo

Podaci o ličnosti lica na koje se podaci odnose koji se prikupljaju, a predmet su zaštite podataka, su između ostalog podaci o:

  1. identitetu lica – ime i prezime;
  2. adresi lica – adresa stanovanja, adresa dostave, kao i IP adresa opreme lica na koje se podaci odnose;

c) dostupnosti lica – kontakt telefon (fiksni i/ili mobilni telefon), elektronska pošta;

d) poslovni podaci pravnog lica – u slučajevima kada fizičko lice zastupa pravno lice

U koje svrhe upotrebljavamo prikupljene podatke

Podatke o ličnosti lica na koje se podaci odnose smatramo njihovim vlasništvom te se prema njima tako i odnosimo. Međutim, kako bismo bili u mogućnosti pružiti uslugu licu na koje se podatak odnosi, a u skladu sa dole navedenim zakonskim osnovama, potrebno je obrađivati minimalan set podataka neophodan za kvalitetno pružanje pojedine usluge, odnosno proizvoda iz naše

ponude. U suprotnom, odnosno ako lice na koje se podatak odnosi odbije da dostavi traženi set podataka, nećemo biti u mogućnosti da pružimo odgovarajuću uslugu. U skladu sa navedenim, podaci o ličnosti lica se obrađuju kada je zadovoljen jedan od dole navedenih uslova:

a) obrada je neophodna za izvršavanje ugovora u kojem je lice na koje se podaci odnose stranka ili kako bi se preduzele radnje na zahtev lica na koje se podaci odnose pre zaključenja ugovora; u zavisnosti od usluge i načina prikupljanja podataka, moguće je da je ugovor automatski zaključen prihvatanjem uslova i politike privatnosti.

b) obrada je neophodna radi poštovanja pravnih obaveza kada smo iz bilo kog razloga u obavezi da državnim institucijama dostavimo prikupljene podatke o pojedincu, fizičkom ili pravnom licu.

c) obrada je neophodna za potrebe legitimnih interesa Mama brenda ili treće strane – osim kada su od tih interesa jači interesi ili osnovna prava i slobode lica na koje se podaci odnose koji

zahtevaju zaštitu podataka o ličnosti, posebno ako je u pitanju maloletno lice na koje se podaci odnose. Pod legitimnim interesom podrazumevamo obradu koja služi kako bi se unapredio

proces, razvoj proizvoda i unapređenje poslovanja, obezbedilo usklađivanje poslovanja naše firme sa međunarodnim propisima ekstrateritorijalne primene, sprečile prevarne radnje / protivpravne aktivnosti lica na našu štetu, i štetu naših klijenata i/ili trećih lica, modernizovale usluge, ponudili proizvodi i usluge za koje je očekivano da bi olakšale poslovanje,

d) lice na koje se podaci odnose je dalo pristanak za obradu svojih podataka o ličnosti u jednu ili više posebnih svrha – pristanak mora biti dokaziv i dobrovoljan, napisan lako razumljivim jezikom i lice na koje se podaci odnose ima pravo u svakom trenutku povući svoj pristanak (povlačenje pristanka mora biti jednako jednostavno kao i davanje istog).

e) obrada je neophodna kako bi se zaštitili ključni interesi lica na koje se podaci odnose ili drugog fizičkog i pravnog lica;

f) obrada je neophodna u cilju obavljanja poslova u javnom interesu ili izvršenja zakonom propisanih ovlašćenja

Podaci koji se automatski obrađuju

Donošenje odluka na osnovu automatske obrade podataka je sastavni deo svakog poslovanja i kao takva je neophodna, a sprovodi se:

a) u skladu sa važećim zakonima i propisima,

b) u cilju osiguravanja sigurnosti i pouzdanosti usluge koja se pruža,

c) ako je neophodno za zaključenje ili izvršavanje ugovora između lica na koje se podaci odnose

i rukovaoca što uključuje smanjenje rizika u poslovanju, unapređenje poslovanja, određenih prekonoćnih obrada koje su sastavni deo IT sistema i sl,

d) kada je lice na koje se podaci odnose izričito dalo svoj pristanak.

U skladu s Zakonom, YoMama Store omogućava licima na koje se podaci odnose pravo na prigovor na automatsku, ali i ručnu, obradu podataka u svrhu direktnog oglašavanja, uključujući i profilisanje u meri u kojoj je povezano s direktnim oglašavanjem, bilo u odnosu na početnu ili dalju obradu, u bilo koje vreme i besplatno.

Pristup podacima

Pristup vašim podacima o ličnosti imaju samo zaposleni u našoj firmi a koji su prethodno upoznati sa zakonom o zaštiti ličnih podataka i odgovornostima, kao i naši saradnici kojima su ti

podaci nužni za obavljanje njihovog posla, tj. za koje postoji „potreba saznanja“ (tzv. Načelo „need to know“).

Prikupljene podatke o ličnosti možemo prosleđivati obrađivačima (vendorima) sa kojima imamo zaključen odgovarajući ugovor (primer: kurirska služba Post Express, nadležnim državnim organima, kao i drugim licima, a u skladu sa pravom Republike Srbije.

Na koji način štitimo podatke o ličnosti

Vaše podatke o ličnosti štitimo od svake povrede, uključujući neovlašćeni pristup, slučajni gubitak, uništenje, oštećenje, te svako drugo kršenje sigurnosti podataka o ličnosti.

S ciljem zaštite vaših podataka o ličnosti, primenjujemo tehničke i organizacione mere kao što su kontrola prava pristupa svim podacima i dokumentima, osiguranje ispunjenja obaveze poverljivosti kod svih osoba koje imaju pravo pristupa vašim podacima o ličnosti, primenjujemo metode kontrole pristupa (lozinke, PIN-ovi, itd.) te metode praćenja pristupa i aktivnosti u informacionim sistemima, kao i primenu softverskih rešenja za osiguranje sigurnosti naše informacione opreme i podataka.

Kao prvo, imate pravo na pristup podacima o ličnosti, što znači pravo da dobijete informacije o tome da li obrađujemo vaše podatke o ličnosti. Ako ih obrađujemo, prihvatanjem uslova o politici privatnosti se upoznati sa pravima i načinima korišćenja podataka. Na zahtev možete biti obavešteni o svrsi obrade podataka o ličnosti, kategoriji podataka o ličnosti, primaocima ili kategorijama primalaca kojima s podaci o ličnosti otkriveni ili će im biti otkriveni, o predviđenom periodu u kojem će podaci o ličnosti biti čuvani, te o pravima koja možete ostvariti.

Drugo, imate pravo na ispravku podataka o ličnosti, što znači da imate pravo podneti zahtev za ispravku vaših netačnih podataka o ličnosti, kao i pravo da dopunite nepotpune podatke o ličnosti, između ostalog i davanjem dodatne izjave ako je to neophodno.

Treće, imate pravo na ograničavanje obrade vaših podataka o ličnosti u sledećim slučajevima:

a) kada je obrada vaših podataka o ličnosti nezakonita, a protivite se brisanju podataka te umesto toga tražite ograničenje njihove obrade;

c) kada više ne postoji potreba obrade vaših podataka o ličnosti, a zahtevate da sa obradom nastavimo radi podnošenja, ostvarivanja ili odbrane vaših pravnih zahteva; i

d) kada uložite prigovor na obradu na osnovu člana 37. stav 1. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, očekujući potvrdu da li postoje zakonski razlozi za obradu podataka o ličnosti koji pretežu nad vašim interesima, pravima ili slobodama ili su u vezi sa podnošenjem, ostvarivanjem ili odbranom pravnog zahteva.

Četvrto, imate pravo na prigovor, što znači da imate pravo uložiti prigovor na obradu podataka o ličnosti koja podrazumeva obradu koja je neophodna u cilju:

a) obavljanja poslova u javnom interesu ili izvršenja zakonom propisanih ovlašćenja

b) ostvarivanja legitimnih interesa YoMama Store ili treće strane, osim ako su nad tim interesima pretežniji interesi ili osnovna prava i slobode lica na koje se podaci odnose koji zahtevaju zaštitu

podataka o ličnosti, a posebno ako je lice na koje se podaci odnose maloletno lice.

Kada uložite prigovor, tada više ne smemo obrađivati vaše podatke o ličnosti, osim ukoliko predočimo da postoje zakonski razlozi za obradu koji pretežu nad vašim interesima, pravima ili slobodama ili su u vezi sa podnošenjem, ostvarivanjem ili odbranom pravnog zahteva.

Osim o navedenim pravima lica čiji lični podaci se obrađuju, obaveštavamo vas i o pravu na brisanje, te pravu na prenosivost podataka o ličnosti.

Pojašnjenje, pravo na brisanje („pravo na zaborav“) označava vaše pravo na brisanje vaših podataka o ličnosti u sledećim slučajevima:

a) kada vaši podaci o ličnosti više nisu neophodni za ostvarivanje svrhe zbog koje su prikupljenivili na drugi način obrađivani;

b) kada lice na koje se podaci odnose opozove pristanak na osnovu kojeg se obrada vršila, uvskladu sa članom 12. stav 1. tačka 1) ili članom 17. stav 2. tačka 1) Zakona o zaštiti podataka o

ličnosti, a nema drugog pravnog osnova za obradu;

c) kada uložite prigovor na obradu u skladu s članom 37. stav 1. ovog zakona, a nema drugogvpravnog osnova za obradu koji preteže nad legitimnim interesom, pravom ili slobodom lica na

koje se podaci odnose, ili članom 37. stav 2. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti;

d) kada su vaši podaci o ličnosti nezakonito obrađeni i

e) kada podatke o ličnosti moramo brisati radi poštovanja naših zakonskih obaveza u skladu savpravom Republike Srbije.

Nadalje, pravo lica na prenosivost podataka znači pravo da svoje podatke o ličnosti koje stevprethodno dostavili, primite u strukturiranom, uobičajeno korišćenom i elektronski čitljivom obliku i imate pravo da takve podatke prenesete drugom rukovaocu bez ometanja s naše strane, ukoliko su vaši podaci korišćeni za obradu automatski putem a na osnovu pristanka ili ugovora.

Kako možete ostvariti svoja prava

Zahtev možete uputiti na sledeću e-mail adresu info@yomama.rs

Podnošenje pritužbe povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti

Nadzorno telo za zaštitu podataka o ličnosti u Republici Srbiji je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti, Bulevar kralja Aleksandra 15, Beograd (u nastavku

teksta: Poverenik).

Obaveštavamo vas da Povereniku možete podneti pritužbu na naše postupanje u vezi s obradom vaših podataka o ličnosti.

Dodatne informacije

Sve dodatne informacije vezane za ostvarivanje prava koje se tiču zakona o zaštiti podataka o ličnosti odnosno našom politikom privatnosti možete zatražiti popunjavanjem kontakt

formulara, slanjem upita na e-mail adresu info@yomama.rs.

Opšti uslovi korišćenja

Opšti uslovi

1. OPŠTE ODREDBE

a) Ovi Uslovi korišćenja i prodaje odnose se na korišćenje sajta prodaju proizvoda putem internet prodavnice www.yomama.rs.

b) Internet prodavnica www.yomama.rs vlasnistvo je firme ALEKSANDRA GOĐEVAC PR YOMAMA STORE, 1100 Beograd, PIB: 111984377.

c) Posetom ili kupovinom na www.yomama.rs prihvatate Uslove korišćenja i prodaje koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. www.yomama.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštenja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja i prodaje.

d) Posetioci www.yomama.rs nemaju prava da jednostrano menjaju ove Uslove i bilo koje odstupanje smatraće se nevažećim osim ukoliko je izričito potvrđeno od strane rukovodstva www.yomama.rs uzimajući u obzir specifične okolnosti i primenjivaće se samo na taj pojedinačni slučaj.

e) Delimična ili potpuna neprimenjivost ili nezakonitost određene odredbe ovih Uslova korišćenja, neće uticati na punovažnost ostalih odredbi koje ostaju na snazi u celini.

Neprimenjiva ili nezakonita odredba će biti zamenjena drugom odgovarajućom odredbom.

Vaša prava i obaveze proistekle iz ovih Uslova korišćenja i prodaje ne možete preneti na treća lica bez izričitog pismenog odobrenja www.yomama.rs.

2. NASTANAK UGOVORNE OBAVEZE

a) Ponude proizvoda na internet prodavnici www.yomama.rs su podložne promenama i predstavljaju samo poziv da se učini ponuda pod objavljenim uslovima.

b) Porudžbina kupca predstavlja ponudu za zaključenje ugovora kako je određeno zakonom, kojom ponudom će kupac biti pravno vezan za period od dve nedelje od dana kada je ponuda učinjena odnosno porudžbina potvrđena. Nakon što kupac kroz sistem potvrdi porudžbinu, dobiće automatski proizvedenu e-poštu – obaveštenje o prijemu narudžbenice – koja potvrđuje prijem iste.

d) www.yomama.rs zadržava pravo da otkaže narudžbenicu odnosno da prihvati i izvrši delimičnu isporuku i o tome blagovremeno obavesti kupca.

3. PROIZVODI

a) Osnovna obeležja proizvoda mogu se naći na sajtu www.yomama.rs nastoji da sve proizvode predstavi i opiše što je tačnije moguće.

b) www.yomama.rs ne može garantovati da su svi navedeni podaci o proizvodu u potpunosti tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom

dokumentacijom koju ste uz njega dobili, a mi ćemo Vam vratiti novac pod uslovima navedenim dalje u odeljcima 8, 9. i 10. ovih Uslova.

4. CENE

a) Cene proizvoda naznačene su na sajtu uz svaki artikal. Cene su bez uračunatih troškova transporta i dostave.

b) Troškovi transporta i dostave zavise od težine pošiljke sa naručenim proizvodima, otkupne vrednosti pošiljke i mesta isporuke. Ove troškove obračunava preduzeće koje vrši dostavu proizvoda i sajt www.yomama.rs nema nikakve veze sa tim.

c) www.yomama.rs zadržava pravo da u bilo koje vreme promeni cene proizvoda u zavisnosti od kretanja cena proizvoda na tržištu i drugih pripadajućih troškova.

d) www.yomama.rs se obavezuje da će prihvatiti svaku cenu po kojoj ste napravili narudžbenicu bez obzira da li se cena proizvoda promenila nakon kreiranja narudžbenice. www.yomama.rs ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obaveštenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cene na sajtu.

5. ROK I USLOVI ISPORUKE

a) Pošto ste potvrdili Vašu porudžbinu, dobićete e-mail kojim Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina primljena i da ista ulazi u fazu obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan – obaveštenje o prijemu narudžbenice. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine i okvirnom vremenu isporuke – obaveštenje o potvrdi narudžbenice. Period obrade porudžbine je 24h radnim danima i 2 dana za porudžbine napravljene vikendom.

b) U slučaju da je proizvod koji je u ponudi na www.yomama.rs privremeno nedostupan mi ćemo zadržati Vašu rezervaciju dok nam prozivod ponovo ne bude na raspolaganju (u prihvatljivim vremenskim okvirima) i obavestiti Vas o roku dostave, a zatim ćemo Vam poslati mejl sa upitom za potvrdu porudžbine kada proizvod ponovo bude dostupan na lageru i ukoliko ste saglasni, proizvod nakon Vaše potvrde poslati uobičajenim putem. U slučaju da je određeni proizvod stalno nedostupan, ponudićemo Vam adekvatnu zamenu.

c) www.yomama.rs, takođe, zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporuči raspoložive od naručenih proizvoda, a o tome ćete biti blagovremeno obavešten e-mailom ili telefonom. Takođe, bićete  istovremeno obavešteni o predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda uz Vaš pristanak da sačekate dodatno na isporuku istih.

d) Nakon što se izvrši isporuka odnosno preuzimanje robe na ugovorenom mestu, rizik prelazi na kupca.

e) Troškove isporuke snosi kupac i zavisni su od težine pošiljke, visine otkupne vrednosti kod plaćanja pouzećem i stoga se ne mogu unapred precizno definisati pre pravljenja elektronske pošiljke za Post Express kurirsku službu. Kupac može zahtevati informaciju o procenjenom iznosu poštarine i naša služba će Vas o tome informisati pre slanja pošiljke, nakon što je elektronska pošiljka formirana.

Za kupce iz Srbije važi rok od 2 do 5 dana od momenta slanja porudžbine, ali rok isporuke može biti i duži ukoliko dođe do problema pri isporuci kod kurirske službe, te stoga rok isporuke nije zagarantovan.

Važna napomena:

Može se desiti da lokalna pošta duže zadrži paket. Treba računati na duže vreme isporuke u vreme pred i oko praznika, kada kurirskoj službi treba znatno više vremena da isporuči pakete.

f) Isporuka se vrši samo na teritoriji Republike Srbije.

6. USLOVI PLAĆANJA

a) Roba koju ste poručili plaća se avansno, na račun ili pouzećem, kuriru.

7. REZERVACIJE

Proizvodi koje u procesu kupovine Kupac stavi u korpu nisu rezervisani. Proizvod je rezervisan tek nakon potvrde kupovine od strane Kupca. U periodu između stavljanja proizvoda u korpu i

potvrde kupovine postoji mogućnost da količne proizvoda više nisu dostupne, o čemu će Kupac biti obavešten.

8. REKLAMACIJE

a) www.yomama.rs posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon). U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate na e-mail info@yomama.rs.

Mi smo spremni da rešimo svaku nastalu situaciju.

b) Svako oštećenje pri transportu i eventualnu neispravnost nekog proizvoda dužni ste da prijavite najkasnije u roku od 24h od prijema robe. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu, a ako je došlo do neke greške, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.

c) Na upućen zahtev o reklamaciji prosledićemo Vam reklamacioni list sa uputstvom o daljem postupanju po pitanju reklamacije,a dalje ćemo odgovarati i postupati u zakonom propisanim rokovima i proceduri.

d) Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite neko oštećenje na transportnom pakovanju, molimo Vas da postupite na sledeći način:

  • Nemojte potpisati prijem pošiljke. Zamolite poštara ili kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju izazvalo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke i preuzmite pošiljku. Ukoliko je proizvod oštećen odbijte prijem pošiljke i javite se nama radi utvrđivanja daljih koraka i kako biste dobili ispravan, neoštećen proizvod.
  • Ukoliko ste ipak primili pošiljku, a kasnije ste uočili oštećenje na transportnim pakovanju odnosno proizvodu obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj Vam je pošiljka isporučena. Molimo Vas da slikate oštećenu ambalažu i proizvod i sliku pošaljete na info@yomama.rs.
  • Kada se radi o odevnim predmetima, moguća je zamena za drugu veličinu ili boju. Pre svega je potrebno da nas kontaktirate kako bismo proverili da li željeni artikal, odnosno veličinu ili boju imamo na stanju, kao i da Vam dostavimo uputstva za ponovno slanje, uz Vaše plaćanje poštarine. Kada primimo vraćeni artikal, poslaćemo Vam zamenski artikal, uz Vašu doplatu poštarina.

e) Ukoliko niste zadovoljni nekim proizvodom koji ste naručili, možete ga zameniti pod sledećim uslovima:

  • da nije prošlo više od 14 dana otkako ste primili proizvod, i
  • da je proizvod vraćen nekorišćen i u originalnom pakovanju/ambalaži sa svom propratnom dokumentacijom, i
  • da je uplaćena poštarina za ponovno slanje kao i razlika u ceni ukoliko je zamenski proizvod skuplji – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.

Ukoliko gore navedeni uslovi budu ispunjeni moći ćete da umesto vraćenog proizvoda dobijete drugi po Vašem izboru ili ćemo Vam vratiti novac u vrednosti proizvoda koji ste vratili. Troškove poštarine ne refundiramo.

10. PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA

a) Kontaktirajte nas slanjem e-maila na adresu: info@yomama.rs

b) Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.

c) Poručeni artikal ne možete samoinicijativno, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u www.yomama.rs, menjati ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.

11. RADNO VREME

Internet prodavnica www.yomama.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom perioda redovnog održavanja internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna o čemu ćete biti obavešteni.

12. PRIMENA ZAKONA

www.yomama.rs posluje u skladu sa zakonima Republike Srbije pre svega Zakonom o trgovini, Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača i svim ostalim važećim zakonima i propisima Republike Srbije.

13. INTELEKTUALNA SVOJINA

Sadržaj prikazan na Internet stranici www.yomama.rs, uključujući dizajnerske elemente, tekstove, fotografije, logotipe, audio i video zapise, softver i ostalo su vlasništvo kompanije ALEKSANDRA GOĐEVAC PR YOMAMA STORE i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti kompanije. Ukoliko smatrate da se na našoj internet stranici nalazi sadržaj koji se neovlašćeno koristi sa naše strane, molimo Vas da nas kontaktirate u cilju utvrđivanja prava intelektualne svojine.

PAŽNJA : UPOTREBOM OVOG SAJTA POTVRĐUJETE DA STE PROČITALI, RAZUMELI I PRIHVATILI

SVE NAVEDENE USLOVE KORIŠĆENJA I SLAŽETE SE DA STE OBAVEZNI DA IH POŠTUJETE, KAO I

SVE DRUGE PRIMENJIVE ZAKONE I PROPISE